Hoe meld ik klachten/opmerkingen?
Via het contactformulier op de website. Vermeld tevens het mobiele #06-nummer waar het om draait.
SMS service
Via het contactformulier op de website. Vermeld tevens het mobiele #06-nummer waar het om draait.
Alvorens betaalde SMS Diensten te kunnen aanbieden aan een Eindgebruiker, dient de Content Provider een wettelijk goedgekeurde basisregistratie bij de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten te hebben. Deze registratie vergemakkelijkt de toezichthoudende en handhavende taken van het Loket. Koen Hoefgeest® Optie Advies beschikt over een dergelijke goedgekeurde registratie. U kunt er dus van op aan dat … Lees meer
C = Call. P= Put. OB = Open Buy = KO = Koop Open. OS = Open SELL = VO = Verkoop Open. CLB = Close Buy = Koop Sluiten. CLS = Close Sell = Verkoop Sluiten. GTC = Good ‘Til Cancel = doorlopend. 1/2 = de helft van de positie. 1/4 = een kwart … Lees meer
Met KPN Mobile of Vodafone doen zich doorgaans zelden problemen voor. Andere providers laten sporadisch her en der wel eens een steek vallen of bieden geen Premium SMS aan. Sommige mobiele providers willen nog wel eens zonder aanwijsbare reden op basis van algoritmen het 06-nummer blokkeren voor de ontvangst van Premium SMS berichten. Het nummer … Lees meer
Het komt vrijwel niet meer voor dat sommige operators de SMS’jes achterhouden om ze op een later tijdstip als ‘batch’ te versturen. Dat was vroeger nog wel eens het geval. Mocht het toch voorkomen, spreek uw provider hier dan op aan. Na het verwijderen van oude SMS berichten om het geheugen vrij te maken, worden … Lees meer
Het geheugen van het (oude) toestel of de SIM-kaart is vol, het nummer is geblokkeerd voor ontvangst van Premium SMS door uw provider (dit komt het meest voor!) of uw provider verzaakt zijn taak en stuurt de berichten niet door. Leeg het geheugen regelmatig door oude berichten te wissen. Biedt dit geen soelaas, neem dan … Lees meer
Het geheugen van het (oude) toestel of de SIM-kaart is vol: leeg het geheugen door oude berichten te wissen. Het toestel is niet ingesteld om SMS-berichten te ontvangen: autoriseer de ontvangst van SMS. De provider is nalatig: neem contact op met de provider. U heeft niet, of niet het juiste retour SMS bericht verzonden om … Lees meer
Na aanmelding middels het terugsturen van de retour SMS POEN BETALEN wordt automatisch een SMS verstuurd met daarin het bevestigende aanmeldbericht. Het komt voor dat de provider het welkomstbericht niet of pas later doorstuurt. Dit hangt sterk af van het serviceniveau van de provider of de kwaliteit van de mobiele ontvangst en ligt buiten onze … Lees meer
Stuur een SMS met daarin de tekst POEN UIT naar het nummer 3010.
Stuur een SMS met daarin de tekst POEN AAN naar het nummer 3010. Zend vervolgens de ontvangen retour SMS met daarin de tekst POEN BETALEN naar het nummer 3010. Deze gestandaardiseerde aanmeldingsprocedure wordt voorgeschreven door de Code of Conduct bij een hoog SMS-tarief.